psst



igår var bra. fint. tack :)
idag regnar det och blåser tokmycket
jag gömmer mig här inne fast jag vill gå ut,
jaha vad blir det för dag idag?

en helt okej dag tror jag minsann,
det går bättre med tiden, jag tror på er nu.
inser att det faktiskt är sant.

när jag kan titta på oss från ett avstånd
jag inte hade innan ser jag en massa småsaker
jag missat men som säger så mycket.
saker du gjort och inte gjort
allt var egentligen så uppenbart
och nej aldrig mer ge bort mig själv sådär

jag ska hålla hjärtat hårt nu
men först vill jag ha tillbaka det.
(så helt det bara går)

jag ångrar ingenting, men det är nya tider nu.
det måste vara det

det har blivit så mycket av detta nu.
jag måste pausa, hoppa av. sluta
läka på egen hand för det börjar bli lite läskigt
och alldeles för mycket med allt,
människor som måste veta allting i huvudet
sprutorsamtalmeds - jag vill inte längre
jag klarar det själv nu
tack för hjälpen jag tar över nu hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0